Filters
Søg

Levering og returnering

Leveringsbetingelser
Bestil inden kl. 15.00 alle hverdage*, og vi afsender din pakke samme dag.
 
De fleste pakker vil blive leveret 1-3 hverdage efter afsendelsen.
Til ikke brofaste øer, skal man påregne 2-4 dages leveringstid.
Ved bestillinger til udlandet varierer leveringstiden, skriv til os for at få oplyst disse.

Ved køb af minimum kr 500,00 er der gratis levering i Randers kommune.

Hvis der ønskes levering af tørkost for under kr. 499,00 uden for Randers vil prisen være afhængig af vægt og mål på pakken. Kontakt os på tlf. 21663490 for nærmere aftale. 

Vi sender ikke BARF, da vi ikke kan garantere at det holder sig frosset under transport. Kontakt os ved behov for levering unden for Randers Kommune eller ved levering for under kr 499,00.

Pakken vil blive sendt med postNord og prisen er efter vægt/størrelse på pakken.


Manglende Indhold/beskadiget pakke

Hvis du modtager en pakke hvor der er mangler en vare i forhold til det bestilte eller en vare er gået i stykker, skal du reklamere over dette inden for 24 timer, ved at sende en e-mail til shop@neergaardhundemad.dk, så vil vi hurtigst muligt rette op på fejlen.

30 dages returret

Dette betyder, at du kan returnere din vare 30 dage fra ordredato. Når vi har modtaget din returpakke, får du beløbet for varen refunderet til dit betalingskort - dette gælder ligeledes, hvis du har betalt via MobilePay. Læs betingelser herunder

Hvis du ønsker at returnere din vare

Som kunde hos Neergaard Det bedste til hunden, har du altid 30 dages returret og/eller fortrydelsesret på dine køb. Dette betyder, at vi udbetaler købspris direkte til det benyttede betalingskort. De 30 dage gælder fra du afgiver ordren.

Du skal dog være opmærksom på, at fuld udbetaling af købspris forudsætter, at varen kan sælges igen til fuld pris. Hvis emballagen er væsentligt skadet, prismærker er væk eller varen er skadet på nogen måde forbeholder vi os ret til at lave et forholdsmæssigt nedslag i refusionen, svarende til den pris vi kan sælge varen til igen. Dette gælder også ved lugtgener f.eks. af røg.

Det er dig frit for, hvordan og med hvem du sender varen retur. Dog skal denne sendes direkte til vores adresse.

KØB ET POSTNORD RETURLABEL HER

Hvis du nægter modtagelse af pakke

Du må gerne nægte at modtage din pakke eller undlade at afhente den inden PostNords henliggelsesfrist, der er 14 dage fra afsendelse. Du skal dog være opmærksom på, at vi i så fald fratrækker 99,00 kr., hvilket modsvarer PostNord returhåndteringsgebyr. Vi anbefaler derfor, at du modtager pakken og selv sender den retur

Vi ombytter ikke varer

Neergaard det bedste til hunden, kan desværre ikke tilbyde regulær ombytning af din vare, med mindre vi har begået en fejl, og sendt dig en forkert vare.

Hvis du ønsker at ombytte din vare til en anden, skal vi bede dig lægge en ny ordre på det du ønsker i stedet. Du returnerer den oprindelige vare til os, hvorefter vi behandler den i henhold til ovenstående returregler.

Du hæfter dog selv for de udgifter der er forbundet med at varen sendes retur til os.

Kan alle varer returneres?

Grundet gældende veterinærregler og sundhedshensyn er der ikke returret på produkter, hunden skal indtage samt flået og loppemidler. Dette gælder alt foder og godbidder, fodertilskud, loppemidler, beroligende piller/dråber og lignende.

Neergaard det bedste til hunden, forbeholder sig ret til at foretage nedslag i returbeløb på produkter, der grundet den stand de er returneret i, ikke længere kan sælges til fuld pris. Dette kan f.eks. være beskadiget emballage, ridser, tilsmudsning eller lugtgener f.eks. af tobaksrøg.

Henter du ikke din pakke fra pakkeshop og pakken kommer retur til os, hæfter du selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.

Følgende huskeregler skal overholdes ved returnering:

  • Varen skal returneres i original og salgsbar stand
  • Varen skal sendes direkte til vores adresse med omdeling! Pakker sendt til pakkeshops eller postbutikker vil ikke blive afhentet og vil således gå retur til dig igen.
  • Varen må IKKE sendes med DAO, hvis den er for stor til en postkasse!
  • Vedlæg din faktura sammen med varen.
  • Vedlæg tydelig instruktion om grund til returnering

Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi varens beløb og sender dig en e-mail med en besked om dette.

Påregn en behandlingstid på op til 7 hverdage.

Foderprodukter, snacks, loppemidler ol. af alle slags kan ikke returneres grundet gældende regler fra veterinærstyrelsen og Lægemiddelstyrelsen.

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

For yderligere informationer se vores handelsbetingelser.


 
*Hverdag er en dag som ikke er en lørdag, søndag eller en anden Dansk Helligdag

Reklamation:

Neergaard Det bedste til hunden, yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke slitage eller fejl og skader direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Fakturaen skal fremvises til Neergaard Det bedste til hunden, i forbindelse med anvendelse af reklamationen. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter køber har opdaget manglen ske til Neergaard det bedste til hunden, inden rimelig tid.

Det er Neergaard Det bedste til hundens vurdering hvorvidt en vare skal repareres eller ombyttes til ny. Alle apparater til 230V samt vogne og borde vil dog fortrinsvis blive repareret. Der må påregnes op til 4 ugers reparationstid, da alle defekte varer videresendes til producent for reparation.

VIGTIGT!
Varer sendt til reparation, hvor der ikke konstateres fejl, vil blive faktureret et undersøgelsesgebyr. Returnering af varer med fragtmand eller postvæsen sker i så fald for kundens regning.

I første omgang afholder du selv udgiften for forsendelse.

Når vi har modtaget din reklamation, vil vi vurdere, om reklamationen er korrekt, og derefter eftergive udgifter til returnering.